شما اندازه پردازنده رو چقدر فرض کردی ؟ عزیز دلم دوتا دوهسته زیر هم قرار دارند نه بشکلی که شما گذاشتید بعلاوه نمیدونم کجا این قضیه رو مطرح کرده که اینتل بخاطر این مورد نسل رو عوض کرده
به این شکل نگاه کن
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این معماری سری C2D Q هست ( خودم کشیدم ) اگر در اینترنت هم بگردید کلیه توصویرها به این شکل هست
خواهشا دیگه تاپیک رو منحرف نکنید و فقط پیشنهاد بدید
با تشکر امیر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks