من هنوز اصرار دارم كه به جاي 4850 شما 9800gtx+ رو بگيريد .........
کاربر شهرسختافزار
من هنوز اصرار دارم كه به جاي 4850 شما 9800gtx+ رو بگيريد .........
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks