من هنوز اصرار دارم كه به جاي 4850 شما 9800gtx+ رو بگيريد .........
کاربر شهرسختافزار
من هنوز اصرار دارم كه به جاي 4850 شما 9800gtx+ رو بگيريد .........
میتونم دلایل شما رو برای این اصرار بپرسم . ( بیشتر توضیح بدید )برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط murizaki_2000 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
" کاربر محترم اخبار و اطلاعیه های مهم انجمن و سایت شهر سخت افزار در اینجا دنبال کنید"
| آپلود سنتر عكس | قوانين انجمن | شهرسخت افزار|
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks