شما می تونی 2 تا فن بش بخورونی یکی بزاری روش یکی هم به وسیله بست به pipe هاش ببندی اما این کار هم انجام ندی تفاوت نمی کنه چون خود شرکت فن لس درست کرده این وی جی ای رو
عضو VIP شهرسختافزار
شما می تونی 2 تا فن بش بخورونی یکی بزاری روش یکی هم به وسیله بست به pipe هاش ببندی اما این کار هم انجام ندی تفاوت نمی کنه چون خود شرکت فن لس درست کرده این وی جی ای رو
New Season
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks