ببخشید سرتو درد میارم. اگه فن رو روی(منظورم توشه :دی) کیس (بالای وی جی ای میشه تقریبا) بهتره یا روی خود vga نصبش کنم؟ تا جایی که دقت کردم رو vga جایی برای فن گذاشتن نبود!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Extreme برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks