آقا کلکی شدم خودمم یه سیستم جمع کنم. الان اقدام کنم بهتره یا واسه تابستون؟
راستی extreme جان یعنی اینقد ضمانت کشکیه که نباید به حرف مغازه دار گوش داد؟ آخه مثلا آواژنگه. اگه اینجوریه فردا ببرم پسش بدم همون گرین یا ای سی بل بخرم؟
آقا کلکی شدم خودمم یه سیستم جمع کنم. الان اقدام کنم بهتره یا واسه تابستون؟
راستی extreme جان یعنی اینقد ضمانت کشکیه که نباید به حرف مغازه دار گوش داد؟ آخه مثلا آواژنگه. اگه اینجوریه فردا ببرم پسش بدم همون گرین یا ای سی بل بخرم؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks