دوستان اگه گیگابایت سری x58 هم معرفی کنید بد نیست
از دوستانی که نظر دادند هم خیلی ممنونم
اگه گرافیکش بیاد پایین مسئله ای نیست ولی فکر کنم X58 برای یه عمره دیگه
بعدا میشه گرافیک اضافه کرد
کاربر شهرسختافزار
دوستان اگه گیگابایت سری x58 هم معرفی کنید بد نیست
از دوستانی که نظر دادند هم خیلی ممنونم
اگه گرافیکش بیاد پایین مسئله ای نیست ولی فکر کنم X58 برای یه عمره دیگه
بعدا میشه گرافیک اضافه کرد
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ASUS - P6T SE با قیمت 240 هزارتومن انتخاب خوبیه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من برد sata3 پیدا نکردم که زیر 400 باشه به نظر منم ارزش نداره اینقدر پول برای برد sata3 بدی
درضمن بعدا میشه با کمی هزینه برد رو به sata3 ,usb3 مجهز کرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
آخرین ویرایش توسط HoSsEiN.iR در تاریخ 10-01-10 انجام شده است
ripek (11-01-10)
کاربر شهرسختافزار
مرسی ولی به نظرتون گیگابایت بهتر از فاکس کان نیست؟
البته اگه نظر دوستان فاکس کان هستش حرفی نیست
سلام دوست گرامیبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
متاسفانه وقتی مبلغ بدون کاربری برای انتخاب سیستم عنوان میشه بنظرم پیشنهاد سیستم کاملا بازاری و صلیقهای میشه
زمانی بحث پیشنهاد تخصصی مطرح میشه که شما کاربری سیستم رو عنوان کنید
شما ۲ قطعه رو مشخص کردید که حدود ۳۰۰ هزار تومن از بودجه مورد نظر شما رو پوشش میده
ولی در انتخاب گرافیک یک تناقض شدید با هزینه مورد نظر شما وجود داره
اگر دوست شما اهل گیم نباشه پس گرافیک dx11 رو برای چه منظور انتخاب کرده و اگر سیستم گیمینگ میخواد به احتمال قوی نمیدونه این کارت ضعیفترین کارت این سری هستش و با اون نمیتونه بازی با رزولیشن و کیفیت بالا انجام بده
اگر فرض رو بر این بگذاریم که دوستتون نمیخواد در رزولیشن بالا بازی کنه با هزینه سیستم جور در نمیاد
حالا پیدا کنید پرتقال فروش رو برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این معما رو حل کنید تا بتونید یه سیستم خوب برای دوستتون جمع کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
kakihot (11-01-10), rezaaghili (11-01-10), ripek (11-01-10), Shahryar (11-01-10)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام نیما جان دوست من در نهایت نظر بات منه
حالا نظر تو بگو اگه خودت بودی با 000/000/12 چی میکردی؟
میزاشتم بانک سودش رو میگرفتم حالشو میبردم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
شوخی کردما ناراحت نشی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
باز که کاربری نگفتی من سیستم رو چه بیسی بچینم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
عضو VIP شهرسختافزار
در مورد مین یک نکته خدمت شما عرض کنم
اگر سیستم شما بر پایه X58 باشد چندین انتخاب میتوانید داشته باشید:
اول Asus P6T مدل معمولی و ساده اون که تقریباً قیمتی برابر 230 تا 240 داشته باشهمن این مین رو دارم خیلی از دوستان هم تجربه کار با این مین رو داشتند
مین ساده در عین حال بسیار قدرتمند و با پایداری بالا در انجام نرم افزارهای سنگین است
دوم Foxconn BloodRage مین بسیار عالی هست برای اورکلاک مشکل خاصی در استفاده از این مین نیز ندیدم(با توجه به اینکه این مین برد رو هم دارم) تنها ایراد کوچکی که میشه گرفت که شاید ایراد هم نباشه داشتن 3 اسلات برای رم هست اما قابلیتها دیگه اون این ایراد رو براحتی می پوشونه
سوم GigaByte GA-EX58-UD3R با توجه به گارانتی خوبی که داره میشه روش حساب کرد قیمتش هم حدود 310 باید باشه ولی بهترین انتخاب با توجه به قیمت به نظر من باز هم همون Asus P6T هست
Going To Change New HardWare Soon
در بالا انتخاب بین بردهای x58 خیلی سخته نتایج هم عموما مثل هم هستند . این لینک زیر رو هم ببینید بد نیست . من دیدم دوستانی که برد bloodrage در اثر اور مشکل پیدا کرده بود و براشون عوض کرده بودند .
http://www.bit-tech.net/hardware/mot...n-blood-rage/7
Hamid2547 (11-01-10), rezaaghili (11-01-10), ripek (11-01-10)
कभी हार
بهادر جان عوض کردند ولی فکر کنم با گرفتن هزینه عوض کردند ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رضا جان شما اکستریم اورکلاکینگ انجام میدید ؟
شما کاربریتون چیه عزیز ؟
ببینید از نظر اورکلاکینگ معمولی به نظرم تمامی برد های موجود تا 4-4.2 گیگاهرتز پشتیبانی می کنند و هیچ دلیلی نداره هزینه زیادی را برای Blood Rage GTI بدید .
P6T ، X58-UD3R - Flaming Blade ، MSI X58-Pro و ... .
برای شما تفاوت چندانی نمیکنند برد های بالا همگی برای کار شما تفاوتی ندارند ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پیشنهاد بنده استفاده از i5 750 و P55A-UD3R ( در صورت نبودن UD3R میتونید UD3 بگیرید ) و یک کولر خوب برای اورکلاکینگ کاربردی هست !
این شکلی میتونید هم هزینه خودتون را روی کارت گرافیک و سایر قطعات بگذارید و هم اینکه ضمن داشتن کارایی و قدرت با پشتیبانی از SATA III و USB III میتونید اگه در آینده تصمیم داشته باشید ازشون استفاده کنید .
کولر هم پیشنهاد بنده خرید یک Core-Contact Freezer هست که با بست 1156 و قیمت 39 هزار تومن هست که به خاطر داشتن P/P مناسب توی این سیستم ارزش خرید داره . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
این بررسی ها را هم پیشنهاد میکنم ببینید :
بررسی i5 750 در TechSpot
بررسی 965C3 و چند پردازنده دیگه در Bit-Tech
و ... .
شاد باشید ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اهمیت و ارج زندگی در همین است که موقت است ؛
که تو باید جاودانگی خودت را در جای دیگری نشان بدهی ...
و آن جا "انسانیت" است ..
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Shahryar برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سلام مرسی شهریار جان بابت نظر ارزشمندت
حالا میشه بر پایه cor i 5 پیشنهادت رو بدی
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks