دوستان اگه گیگابایت سری x58 هم معرفی کنید بد نیست
از دوستانی که نظر دادند هم خیلی ممنونم
اگه گرافیکش بیاد پایین مسئله ای نیست ولی فکر کنم X58 برای یه عمره دیگه
بعدا میشه گرافیک اضافه کرد
کاربر شهرسختافزار
دوستان اگه گیگابایت سری x58 هم معرفی کنید بد نیست
از دوستانی که نظر دادند هم خیلی ممنونم
اگه گرافیکش بیاد پایین مسئله ای نیست ولی فکر کنم X58 برای یه عمره دیگه
بعدا میشه گرافیک اضافه کرد
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks