در کل nforce 550 خوب از اب در نیومد البته بهترینش همون abit هستش ولی بعدا اگه بیایی همین جا بگی می خوام اورش کنم دیگه جوابی برات ندارم چ.ن درست حسابی اور نمیشه .
در کل nforce 550 خوب از اب در نیومد البته بهترینش همون abit هستش ولی بعدا اگه بیایی همین جا بگی می خوام اورش کنم دیگه جوابی برات ندارم چ.ن درست حسابی اور نمیشه .
دوست من هیچ کدوم رو برای خودم نمیخوام که بخوام اور کنم همه برای دوستان دیگری هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی 8500gt با برد گیگابایت = 120 تومن
آخرین ویرایش توسط Persiastore در تاریخ 13-07-07 انجام شده است
Administrator
آرش جان تا هفته بعد صبر کن تا این 8500gt زیر 100 بشه ( طبق گفته وریای عزیز)
به احتمال زیاد بله برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدیعنی پاور داغ میکنه ؟؟؟؟؟؟
آخرین ویرایش توسط M A H R A D در تاریخ 12-07-07 انجام شده است
Persiastore (13-07-07)
سلام دوستان
من دیروز رفتیم و سیستم رو برای طرف گرفتیم
مادربرد abit اصلا پیدا نکردم
msi kn9 ultra گرفتم به قیمت 93 تومن
رم هم ا گیگ باس 800 پتریوت گرفتم
گرافیک هم 7300ge asus گرفتم 65 تومن
ولی یه مسئله هست وقتی نصبش کردم نوشت le؟؟؟؟؟؟؟؟؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
رفتم داخل سایتش :
http://www.asus.com/products.aspx?l1...53&modelmenu=1
http://www.asus.com/products.aspx?l1...33&modelmenu=1
یعنی این گرافیک le هست ؟ اگر هست تا ببرم عوضش کنم بعد روی جلد گرافیک یه بنچ گذاشته بود و نوشته 25 درصد قویتر از 7300gs برندهای دیگر ؟؟؟؟؟
مانیتور هم 1750b خریدم 145 تومن
dvdrw liteon 20x sata خریدم 39 تومن
هارد اصلا 160 سامسونگ نبود مجبور شدم از این مکستور2مگی ها بگیرم
یه سوال دیگه من یه پاور دارم میخوام تستش کنم البته نه روی سیستم اینی که میگم درسته برای روشن کردنش :
ضایده پاور پایین باشه از بالا 4 و از پایین سومی رو وصل کنم روشن میشه ؟؟؟؟
یه رم هم میخوام بگیرم باس 800 یک گیگ چی بگیرم باز پتریوت بگیرم یا ocz ؟؟؟
بعد فروشنده میگفت که اگر پتریوت میبندی یه دونه 1 گیگ بخر دو تا 512 مگ کانفیگ میده و هنگ میکنه درسته ؟؟؟؟؟؟
ممنون ازجوابتون دوستان گرامی
Administrator
به احتمال زیاد GE مدل اور شده LE هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arash rashno برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
هارد چرا هیتاچی یا وسترن نگرفتی؟
در مورد روشن کردن پاور اطلاعی ندارم ..
رم یک گیگ 800 هم هر کدوم CL کمتری داره بگیر
اون فروشنده هم حالش خوب نبوده داشته هذیون میگفته !!
سپاس
Persiastore (13-07-07)
سلام آقا مهراد خوبید شما برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در مورد گرافیک یعنی قویتر از gs هست ؟؟؟؟
والا پنج شنبه بود آخر وقت دیگه نشد برم بازار ایران وگرنه هارد رو مکستور نمیگرفتم دنبال هیتاچی بودم ولی یه مسئله بود با توجه به بازار هارد 160 یه خورده کم شده بود وسترن هم زیر 200 نداشت اون طرف هم پول بیشتر نداشت
آره فروشنده ها فقط جنس خودشون رو میگند خوبه فکر کنم رمهای یه گیگ رو دستش باد کرده بوده به همین خاطر داشت همه رو رد میکرد برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پاور هم تونستم روشن کنم یکم دفترچه مادربرد رو خوندم فهمیدم یعنی یه gnd رو به یکی از 5v یا 3v وصل کردم روشن شد
به هر حال ممنون
مهراد جان اولین خبر از کاهش قیمت 8500 یه زنگ به فراسو بزن حرف از 94 تومان می زنند.
Persiastore (13-07-07)
منتظر جواب دوستان برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Administrator
با این کلاکهایی که من میبینم به احتمال قوی ، بلهدر مورد گرافیک یعنی قویتر از gs هست ؟؟؟؟
راستی این مدل رو از پاساژ ایران گرفتید یا جای دیگه ای؟
نه آقا مهراد از بازار رضا گرفتمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط M A H R A D برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
راستی یه سوال دیگه ؟؟؟؟
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks