من پيشنهاد مي کنم از سرورهاي آماده HP تهيه کنيد که واقعا کم نظيره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
من پيشنهاد مي کنم از سرورهاي آماده HP تهيه کنيد که واقعا کم نظيره.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
با سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط reza76622201 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اول خودم هم به همین فکر بودم ولی چون حجم کاری این سرور زیاد نیست و بودجه من محدود هستش وقتی قیمت ها رو رفتم دیدم منصرف شدم و به این فکر افتادم خودم یک سرور جمع کنم
آخرین ویرایش توسط Firebirds در تاریخ 14-02-10 انجام شده است
دوست عزیز کار شما احتیاج به یه سیتم خیلی قوی نداره با این حال من یه سیستم بر پایه amd معرفی می کنم امیدورارم بحث amd و intel اینجا شروع نشه.
main : M.B ASROCK M3A785GMH/128M 90t
cpu : amd athlon x2 630 105t
ram : Corsair 1600MHz 6GB 205t
hdd : samsung 500*2 105t
CASE NZXT APOLLO 80t
power : POWER GREEN GP585B 90t
اگه شخصا به اینتل هم علاقه دارید :
cpu : Cpu Intel Core i5 750 245t
main : ASUS Maximus III GENE 250t
ripek (14-02-10)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط WORYA_SH برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با سلام و تشکر از توجه تون با تاپیک
من خودم به شخصه اینتل را بیشتر از AMD میپسندم به نظرم درست است که الان تعداد کاربران زیاد نیست ولی چون روبه افزایش اند باید ایندنگری کرد به نظرم اگه مادربرد جای رم اضافی داشته باشد میشود روی این گزینه مانور داد که در ابتدا رم را بهینه تر انتخاب کنم و جای ارتقا را در آیند خالی بگزاریم
با تشکر برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ripek (14-02-10)
کاربر شهرسختافزار
با سلام
لینک مقایسه این دو پردازنده دا اصلاح کردم ولی باز این جا هم قرار میدهم
http://www.anandtech.com/bench/defau...=47&p2=108&c=1
با اینکه توی این مقاشه Core i7-860 اندکی بهتر معرفی شده
به نظر خودتون کدام یک بهتر اند ؟ و کدام پلتفرم آیندی بهتری برای ارتقا دارد و اگر همه جانبه بخواهیم نگاه کنیم کدام یک را پیشنهاد میدهید ؟
سلامبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1366 بنطرم جوندار تره از نظر آینده نگری هم فرق زیادی نباید بکنه . اینتل احتمالا تا چند سال برای هر دو سوکت پردازندههای مختلفی ارائه میکنه
یه نکته رو دقت داشته باش ، کلاک 860 روی 2.8 هستش و کلاک 920 برروی 2.66 ست شده
این اختلاف کلاک اندک برای ارائه محصول ، بیشتر جنبه بازاری داره و با هر مادربردی میشه این اختلاف رو پوشش داد
در اون حالت (کلاک برابر) گمان نکنم 920 چیزی از 860 کم داشته باشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
Firebirds (14-02-10)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدرفتم رRecomendation Microsoft را برای کاری که میخوام روی سیستم عامل اصلی انجام بدم خوندم دیدم زدهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
4 GB برای سیستم عامل اصلی باید بزارید کنار
DFI LANPARTY DK P55-T3eH9 235
intel core i7 920 ~330
PCCOOLER HP-1216X 59
gainward 9500 66
WD Caviar Black 500gb*2 140
case green magnum2 41
535 green 55
lan card ~10
تا الان جمش شد 936 تومان یه چیزی حدود 264 تومان موند برای رم
به نظرتون رم Dual Channel بهتر وردارم یا Triple Channel ؟
کلا چقدر این دو باهم فرق میکنند در سرعت کل سرور ؟
عزیز جان یکم قاطی شده انتخابتون برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Firebirds برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چیپست p55 برای سوکت 1156 بود ( i7 860 ) و برای i7 920 باید مین x58 تهیه کنید که در پیشنهاد اولم بود
اگر 920 و x58 رو انتخاب فرمودید از رم تریپل چنل استفاده کنید و اگر 860 و p55 رو انتخاب کردید ناچارا از رم دوال چنل باید استفاده کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یعنی مینتون میشه این
DFI LANPARTY JR X58-T3H6 235
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
http://www.dfi.com.tw/portal/CM/cmpr...false&action=1
آخرین ویرایش توسط nima_hl در تاریخ 14-02-10 انجام شده است
کاربر شهرسختافزار
آره راست میگی برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید از بس این جا تو Firefox من شلوغ که قاطی شدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظور JR X58-T3H6 بودش برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب رم را با توجه به اون 4GB اصلی که گفتم چی کنیم ؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks