اگه با نرم افزارهای 64 بیتی کار نمی کنی حتما باید نسخه 32 بیتی نصب کنی حتی اگه رم 4 گیگ داشتی و از نرم افزارهای 64 بیتی استفاده نمی کردی باز هم به نظر من باید 32 بیتی نصب کنی هرچند که در اون صورت از 4 گیگ رم حدود 3.5 گیگ رو بیشتر نمی شناسه ولی کارایی بالاتری داره مگه اینکه ssd داشته باشی که در این صورت از رم 4 گیگ بیشتر حتما باید 64 بیتی نصب کنی
قبلا 32 بیت رو ویندوزم نصب بود و نیازی به نسخه های 64 نداشتم.الان هم همینطور.به 64 احتیاجی ندارم.اگه همین 64 نصب باشه تا سر فرصت بعدا 32 بیت نصب کنم مشکلی پیش نمیاد؟