یک پارتشین 15-20 گیگی لازم دارید . البته برای ابونتو
برای دبیان هم حداقل 60 گیگ
یه برنامه کم حجم برای پارتیشن بندی معرفی کنید اگر نشد اشکال نداره فقط خوب باشه
من درایو c الان 300 گیگ هس میخوام 100 گیگ برا لینوکس 200 گیگم برا ویندوزم بذارم
فقط اطلاعاتم نپره
ممنون
واقعا این هفته خیلی کمکم کردی