سلام!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط paya_amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- بله، برنامه های تحت لینوکس کاملا" با برنامه ی تحت ویندوز متفاوته و در حالت عادی برنامه های هر کدوم فقط در همون سیستم عامل قابل اجرا هستن. برنامه های تحت Debian با عنوان بسته ی Deb قابل دانلود و نصب کردنه.
- تو این لینکی که قرار دادید باید تمام فایل های iso رو دانلود و هر یک رو در یک دی وی دی مجزا رایت کنید. فقط دو فایل آخر مربوط به آپدیت هستش که اگه تمایل دارید می تونید دانلودشون نکنید.
- این سیستم عامل در سه توزیع پایدار، آزمایشی و ناپایدار ارایه میشه که هر کدوم از این توزیع ها ممکنه برای چندین نوع پردازنده و براساس چندین هسته مثل هسته ی Linux یا FreeBSD عرضه شده باشن.
- Debian خودش نسخه ی Desktop یا Server نداره ولی بعضی از توزیع های مبتنی بر دبیان مثل اوبونتو چنین تقسیم بندی ای رو دارن که در اون نسخه ی دسکتاپ نسخه ی معمولی برای کار های عادی محسوب میشه و نسخه ی سرور قابلیت اجرای سرویس هایی رو داره (غالبا" تحت وب) که می تونه به دسته ای از سیستم ها خدمات ارایه بده.
برای انتخاب نسخه ی مناسب می تونید از پیوند های زیر کمک بگیرید:
The Debian GNU/Linux FAQ - Choosing a Debian distribution
Debian -- Debian Releases
DistroWatch.com: Debian GNU/Linux
موفق باشید
آرمین






پاسخ با نقل قول
Bookmarks