یک پارتشین 15-20 گیگی لازم دارید . البته برای ابونتو
برای دبیان هم حداقل 60 گیگ
یه برنامه کم حجم برای پارتیشن بندی معرفی کنید اگر نشد اشکال نداره فقط خوب باشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من درایو c الان 300 گیگ هس میخوام 100 گیگ برا لینوکس 200 گیگم برا ویندوزم بذارم
فقط اطلاعاتم نپره
ممنون
واقعا این هفته خیلی کمکم کردی
این برنامه خوبه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط paya_amin برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
MiniTool Partition Wizard Professional 8.1.1
MiniTool Partition Wizard Professional 8.1.1 + Portable مدیریت پارتیشن ویندوز | دانلود رایگان نرم افزار
کاربر شهرسختافزار
سلام
من چند ساله با لینوکس کا میکنم
ولی هیچ وقت به ویندوز نمیرسه شما هم اگه برای تفریح میخواهید اوبونتو 14.04 64 بیتی نصب کن خوبه ولی باز هم میگم لینوکس زیلد کاربردی مثل ویندوز نیست
paya_amin (21-05-14)
چرا کاربردی نیس , برنامه هاش کمه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafa0937 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بیشتر، مسئله عادته. ما تو این ده بیست سال به ویندوز عادت کردیم و وقتی وارد یه محیط متفاوت میشیم، اولین چیزی که به ذهن میرسه اینه که "نه ... این سخته، کاربردی نیست ... خیلی کارها رو نمیشه باهاش انجام داد" و از این حرفها.
من با لینوکس زیاد کار نکردم ولی میدونم سیستم عامل کاملی هست. مخصوصا اگه پک DVD کاملش رو نصب کنی که دیگه همه جور برنامه برای هر کاری داره. شما اگه برای ویندوز بخای یه پک DVD از برنامه های "واقعا کاربردی" جمع کنی، فکر نکنم پنج شش تا DVD بیشتر شه. لینوکسم همینه ... خلاصه اگه میخوای شیفت کنی رو یه OS دیگه، باید یه مدت از فکر ویندوز بیای بیرون. مثلا میتونی فکر کنی اصلا ویندوزی وجود نداره و لینوکس، تنها سیستم دنیا هستش. قول میدم کمتر از یک ماه، همه برنامه هایی که لازم داری رو پیدا میکنی.
خیلی برنامه ها هست که شاید برای ویندوز اصلا نشه پیدا کرد یا اگه هست، پولیه و باید بخری. جریان برنامه های کرک شده هم که همه میدونن ... یا ویروسیه یا سیستم رو خراب میکنه یا کرک کامل نیست و برنامه، یه جایی هنگ میکنه و میپره بیرون. اما مشابه همین برنامه برای لینوکس هست اونم مجانی! با خیال راحت میتونی ازش استفاده کنی ... دیگه چی میخای؟ برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
میگم فقط مسئله "عادت" هستش که اونم جنبه روانی داره و برای همه افراد بشر (حداقل اونایی که ما میشناسیم) صدق میکنه. اگه بتونی باهاش کنار بیای، شروع هر کار جدیدی راحته.
خوش باشید
کاربر شهرسختافزار
سلام به همهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mostafa0937 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
با این که میگم لینوکس زیاد جالب نیست اما این هم یک اموزش از لینوکس و برنامه های معادل ویندوز و کمی ترفند
اموزش نصب Ubuntu
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks