ویندوز از طریق dvd خاستم نصب کنم نشد طبق این عکس
https://uupload.ir/files/1o01_6.jpg
بعد از نصب و هر کلیدی رو فشار دهید این اومد
https://uupload.ir/files/ze9j_7.jpg
آیا ویندوز 10 هستش وقتی دانلود کنی که خودش همون اول بوت لگاسی باش ؟
ویندوز از طریق dvd خاستم نصب کنم نشد طبق این عکس
https://uupload.ir/files/1o01_6.jpg
بعد از نصب و هر کلیدی رو فشار دهید این اومد
https://uupload.ir/files/ze9j_7.jpg
آیا ویندوز 10 هستش وقتی دانلود کنی که خودش همون اول بوت لگاسی باش ؟
آخرین ویرایش توسط maysamsina در تاریخ 28-10-20 انجام شده است
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
با فلش ویندوز را نصب کنید با rufus دیسک نصب ویندوز رو بسازیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدrufus دیسک نصب ویندوز رو چطور بسازم .... rufus رو باز کردم ولی چیزی نشون نداد.. خاستم ایزو که دانلود کردم رو با rufus تغییر بایوس بدم نشد ...
یه سوال اگه ویندوز که بصورت ایزو هستش رو بندازم داخل فلش , میشه ایزو یعنی ویندوز رو با rufus بهحالت لگاسی با تغییر داد و بعد ریخت داخل dvd و بعد نصب کرد ؟
آخرین ویرایش توسط maysamsina در تاریخ 28-10-20 انجام شده است
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
خوب چه کاریه . ایزو از طریق rufus و یک فلش 8 گیگ میشه فلش نصب ویندوز 10 رو درست کرده . به دلیل حجم ایزوها کسی از dvd استفاده نمیکند . یک سرچ هم بزنید آموزش ساخت فلش برای نصب ویندوز 10 کلی راهنمایی به زبان فارسی است .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
maysamsina (28-10-20)
بدون فلش میشه به قایل ایزو یعنی ویندوز تغییر بوت بهش داد ؟ یعنی فایل efi رو لگاسی کرد ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
یه سوال برام پیش اومده . فلش رو تهیه کردم , وقتی داخل ایزو یعنی ویندوزی که دانلود کردم , فولدر EFI هستش و فولدرهای Microsoft و Boot در دیسک موجود بود، یعنی uefi هستش .. اrufus چطور لگاسی بسازم ؟ هم خوانی نمکینه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
درود مجدد .
دوستان فلش تهیه کردم با rufus بوت فلش ساختم ولی باز نصب نشد طبق عکس پایین اینطور حالت موند . باید در بایوس دستکاری کنم یه متخصص بی زحمت راهنمایی فرمایدبرای بنده نصب نشد و سر همین حالت موند ... طبق عکس زیر
https://uupload.ir/files/ze9j_7.jpg
آخرین ویرایش توسط maysamsina در تاریخ 04-11-20 انجام شده است
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
فلش رو تنظیم کنید به عنوان بوت اول باید بوت بشه مگر اینکه ایزو مشکل داشته باشه یا فلش مشکل داشته باشه . اگر تو بایوس بوت فلش اولین انتخاب باشه باید شروع به بوت کنه . گیر کردن یعنی مشکلی در انتقال دیتا هست .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
یه ویندوزی لینک بدید که از پیش فعال نباشه . این ویندزوی که گرفتم بصورت uefi بوت شده , از مدل Windows 10 Enterprise LTSC باشه برای دانلودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
فلش نو هستش و تازه باز شده /
اول نصب ویندوز این میاد ولی بعدش عکس مین فقط میاد و گیر میکنه . طبق عکس
....plaease any key to boot form cd or dvd
https://uupload.ir/files/ze9j_7.jpg
سوره مبارکه الرعد آیه ۱۱(امّا)خداوندسرنوشت هیچ قوم (و ملّتی) راتغییرنمیدهدمگرآنکه آنان آنچه رادرخودشان است تغییر دهند!
حتی اگر از یک آدمِ نابکار بپرسید که آیا ترجیح میدهدبا رذلی مثلِ خودش سروکار داشته باشد، یا با آدمی بزرگوار و خوش قلب، بدونِ تردید پاسخ خواهد داد :با آدمی بزرگوار و خوش قلب!
پیروزیِ فضیلت، در همین است! ابله | فئودور داستایوفسکی
تمام تاریخ معاصر ایران در این یک جمله شاملو خلاصه شده: «سخت است فهماندن چیزی به کسی که بابت نفهمیدنش پول میگیرد» به تعبیر دیگر وقتی شکم ها پر از حرام شد، گوش ها نمی شنود.
خوب باید وقتی این پیغام میاد باید یکی از کلیدها رو بزنید تا فرایند نصب آغاز بشه قبل از پر شدن خطبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط maysamsina برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks