سلام
بازم ممنون
ولی من در این قسمت برای چنین کاری هیچ گزینه ای ندیدم فقط یکی برای تنظیم اتوماتایک یا حداکثر بودن سرعت هست
سپاس
سلام
بازم ممنون
ولی من در این قسمت برای چنین کاری هیچ گزینه ای ندیدم فقط یکی برای تنظیم اتوماتایک یا حداکثر بودن سرعت هست
سپاس
سلام
ممنون از کجا میشه تهیه کرد؟ اندازه ای هست که جای درایور باشه و جلوی کیس بشه زد؟دوست عزیز برای کاهش نویز فن میتونید از یک کیت آماده دیمر استفاده کنید. همون کنترلر ولتاژه. میتونید سر راه یکی از رشته ها قرار بدین. تقریبا میشه مثل فن ATIکه با نرم افزار میشه 1% به 1% تغییرش داد. ولی اینجا با ولوم(مقاومت متغیر )کیت دیمر این کار انجام میشه.
پیشنهاد شخصی من به شما. بگذارید فن ها با دور بالا عمل تهویه انجام بدن حداقلش دمای داخل کیستون کمتر میشه.
ولی کیس من زیاد فن داره و چون بغلش کلا بازه به این راحتی ها داخلش گرم نمیشه به همین دلیل با 5 ولت هم خیلی خوبه
سپاس
من قطعات روبات رو از جمهوری تهیه میکنم. بدنیست شما هم سری به اونجا بزنید ماشاا...همه چیز پیدامیشه. اندازه کیتش در حد 5X8سانته.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amirpcp30 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
amirpcp30 (18-02-11)
ممنون ولی من کرمانم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks