موضوع سر این خازن ها بود نه 80+............ آخر چی شد .... فقط کولر مستر داره !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید یا پاور های دیگه هم دارن!
HWBOT SSA Member
موضوع سر این خازن ها بود نه 80+............ آخر چی شد .... فقط کولر مستر داره !!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید یا پاور های دیگه هم دارن!
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks