عکس از آخرین نسخه هست.4 تا عکس گذاشتم دیگه توی عکس دنبال چی هستین؟
من قسمت هایی که گتین لمس کردم.گرما از قسمتی هست که روکش آبی رنگ داره و نوشته گیگابایت.
این قسمت گرماش قابل لمس بود ولی اون قسمت ها به زور گرما حس میشد.
حالا چه مشکلی داره؟
من فکر میکنم از ذات اینطوری هستند.چون من که قطعات رو نو خریدم.
آیا در تنظیمات باوس چیزی هست که به این قسمت ربط داشته باشه؟
منتظرم.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks