سلام.دوستان اجازه بدین آقای عمرانی خودشون نظر بدهند.
من یک نرم افزار دیگه رو هم دانود و تست کردم که نتیجه همون بود.میخوام ببینم اگر هیچ نرم افزاری دمای پاور را نمیتونه نشون بده پس چرا این 3 نرم افزاری که من دیدم این گزینه رو دارند؟
در مورد گارانتی هم که آقای عمرانی توضیح بدهند بهتر هست.چون ضمانت در ایران معنا نداره.
این مورد رو اضافه کنم که : با چراغ قوه داخل پاور رو که نگاه کردم قسمتی که زرد رنگ هست و روی اون نوشته danger و با یک پلاستیک سفید رنگ نزدیک هم هستند آثار آب شدگی وجود داره.البته نمیدونم از کارخانه این طوری بوده یا از گرما در سیستم من اینطوری شده.
دوستان عزیز شما قبلا نظرات خودتون رو دادید.من هم نه تائید میکنم نه تکذیب.
برای پاور هم نگران نیستم.اگر پاور مشکل داشت مطمئن باشید نه دنبال گارانتیش میرم و نه دیگه گرین.من نگرانم که قطعات دیگه رو آسیب بزنه.
آقای عمرانی در مورد دمای استاندارد تعریف شده برای قطع جریان برق هم توضیح بدید.
با تشکر از شما.






پاسخ با نقل قول
Bookmarks