شما اگه گارانتیش تمومه وباهاش زیاد کار میکنید بازش کنید وببینید اپتیکش تمیزه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن از یه نرم افزار دیگه استفاده کنید
شما اگه گارانتیش تمومه وباهاش زیاد کار میکنید بازش کنید وببینید اپتیکش تمیزه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
در ضمن از یه نرم افزار دیگه استفاده کنید
alireza_asol (27-12-09), ali_004 (25-12-09)
کاربر شهرسختافزار
مرسی، آره، چک کردم !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط N@VID برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب مثل اینکه خدارو شکر رایتر سالمه ! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی هنوز یه مشکلی هست :
من 2 تا رایتر دارم، وقتی پورت برق و دیتای اون یکیدیگه رو میکشم، پایونیر بخوبی و سرعت عادی کار می کنه !
ولی با دو تا رایتر بعد از چند دقیقه cpu 100% میشه !! برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نظری ندارین در این مورد ؟
ممنون از نظرتون.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط koorosh kabir برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نه، همونطور که گفتم رایتر سالمه !برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مشکل از پورتهاست که نمیدونم چکار کنم !!
alireza_asol (27-12-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks