تشکر از شمابرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تصمیم دارم برای مادربرد مدل P8H77-V LE رم 8 گیگ دوا بگیرم با باس 2400
میخواستم بپرسم آیا صرفا افزایش باس رم تاثیری در افزایش راندمان سیستم داره؟؟
و اینکه آیا این مدل رم با مادربردم سازگار هست؟؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks