رم های سری DDR چه DDR2-DDR3 بصورت DOUBLE RATE هست . باید ضرب در 2 بشند تا عدد واقعی به دست بیاد .
تشکر از شما
تصمیم دارم برای مادربرد مدل P8H77-V LE رم 8 گیگ دوا بگیرم با باس 2400
میخواستم بپرسم آیا صرفا افزایش باس رم تاثیری در افزایش راندمان سیستم داره؟؟
و اینکه آیا این مدل رم با مادربردم سازگار هست؟؟