من آخه برای بوت میخواستم استفاده کنم
اگه با مبدل pcie نشه بعنوان درایو بوت باشه به دردم نمیخوره.چون برای ذخیره سازی دیتا نمیخواستمش
برای ذخیره سازی ۵ ترا هارد دارم خودم
من آخه برای بوت میخواستم استفاده کنم
اگه با مبدل pcie نشه بعنوان درایو بوت باشه به دردم نمیخوره.چون برای ذخیره سازی دیتا نمیخواستمش
برای ذخیره سازی ۵ ترا هارد دارم خودم
Eeny, meeny, miny, moe ,Catch a tiger by the toe. If he hollers, let it go. Eeny, meeny, miny, moe
به نظر بگردید دنبال یک مدل که قابلیت بوت داشته باشه . مبدلی باید تهیه کنید که دارای بایوس اختصاصی باشه تا ssd در بایوس شناسایی بشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza771 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
نام مدل و عکس را بفرستید تا بررسی کنم .
alireza771 (05-09-19), rezash85 (07-09-19)
مدل ssd من samsung 970 evo plus 500 هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
چه مبدلی بهش بزنم شناسایی میشه؟
Eeny, meeny, miny, moe ,Catch a tiger by the toe. If he hollers, let it go. Eeny, meeny, miny, moe
مبدل فعلی چی هست ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza771 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alireza771 (06-09-19)
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید[/PHP]PHP Code:[PHP][url=https://emalls.ir/%D9%85%D8%B4%D8%AE%D8%B5%D8%A7%D8%AA_ORICO-PDM2-M-2-NVME-to-PCI-E-3-0-X4-Expansion-Card~id~2525785]ORICO PDM2 M.2 NVME to PCI-E 3.0 X4 Expansion Card فروشندگان و قیمت کابل و مبدل[/url]
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 07-09-19 انجام شده است
Eeny, meeny, miny, moe ,Catch a tiger by the toe. If he hollers, let it go. Eeny, meeny, miny, moe
این کارت بعیده قابلیت بوت داشته باشه .حداقل روی مادربردهای عادی . ممکنه روی بردهای x299-x399 کار کنه ولی بعیده روی چیپ های غیر سری ایکس کار کند . مبدل هم باید بگردی فکر کنم باید سفارش بدی برات از انور بیارنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza771 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
alireza771 (07-09-19)
بابت سفارشش از اونور مشکلی ندارمبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ولی نمیدونم چه تبدیلی بخرم که قابلیت بوت داشته باشه
Eeny, meeny, miny, moe ,Catch a tiger by the toe. If he hollers, let it go. Eeny, meeny, miny, moe
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks