وقتی تو بایوس شناسایی نمیشه . یعنی این دستگاه قابلیت بوت ندارهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط alireza771 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
روی اسلات های دیگه بردت نصب کن ترجیحا اسلات های pcie بزرگ 8x یا 4x
در ضمن تا تو بایوس نشتاسه مکشل حل نمیشه







Bookmarks