در سرعت که نداشت اما انگار در جابجایی OPJECT ها در 3DMAX بهتر بود.ممنونبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mohammad1985 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ممکنه 9400GT بگیرم
منظورم اینه اگر 4 ماژول 2 گیگ 1066 بزارم مادربورد باهاش مشکل نداره و همون 1066 میاره؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ضمننا نمیا جان دو سه تا بورد خوب در حد 100 تا 140 تومن برای PHENOM II معرفی کنی ممنون میشم
ممنون آقا لینک بسیار مفیدی بودبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks