در ضمن گرافیک تاثیری در سرعت رندر سازیتون نداره
در سرعت که نداشت اما انگار در جابجایی OPJECT ها در 3DMAX بهتر بود.ممنون
ممکنه 9400GT بگیرم

سروش جان درست متوجه سئوالت نشدم

بهتره همه رمهای روی سیستم مانند هم باشند در غیر اینصورت سرعت پائین‌ترین رمت برای بقیه تنظیم میشه

در مورد CPU هم نظرم روی amd phenom ii 955 هستش با یه مین amd باز هر جور نظر خودتونه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
منظورم اینه اگر 4 ماژول 2 گیگ 1066 بزارم مادربورد باهاش مشکل نداره و همون 1066 میاره؟
ضمننا نمیا جان دو سه تا بورد خوب در حد 100 تا 140 تومن برای PHENOM II معرفی کنی ممنون میشم

این لینک رو حتما ببین :
http://forum.videohelp.com/topic354663.html
ممنون آقا لینک بسیار مفیدی بود