درود
بهتره pes 2015 رو نصب کنید چون اینجور مشکلات نداره شاید بازی هنگام نصب مشکلی داشته یا فایلی رو آنتی ویروس حذف کرده که تنظیمات گرافیک نمیتونید انجام بدید یا این نسخه ای که تهیه کردید مشکل دار هست . توصیه من این هست که به 2015 کوچ کنید و به راحتی با 60 فریم بازی کنید.(من همین 2015 رو دارم میرم سیستم: امضا )