سلام دوست عزیز. ممنون از راهنماییت
اون تنظیماتو همرو انجام دادم ولی باز با همون ارور مواجه شدم. درایور گرافیکم الان ورژن 353.30 هس یه اپدیت اومده ورژن 353.60 . اونو بگیرم حل میشه؟ فکر نمیکنم با اون حل بشه چون اصلا سوییچ نمیشه گرافیک روی این بازیم هس فقط چون بازیای دیگرو همرو بدون مشکل اورد.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks