سلام دوست عزیز. ممنون از راهنماییت
اون تنظیماتو همرو انجام دادم ولی باز با همون ارور مواجه شدم. درایور گرافیکم الان ورژن 353.30 هس یه اپدیت اومده ورژن 353.60 . اونو بگیرم حل میشه؟ فکر نمیکنم با اون حل بشه چون اصلا سوییچ نمیشه گرافیک روی این بازیم هس فقط چون بازیای دیگرو همرو بدون مشکل اورد.