برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mamehdi برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من خودم 6 ماهه این مانیتور رو دارم کی گفته مشکل داره !!!!!!!برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید اصلا ارور صفحه آبی چه ربطی به مانیتور داره ؟؟؟؟!!!!!!






پاسخ با نقل قول
Bookmarks