فن گذاشتم دما از 60 بیستر نشد ولی بازم تو بازی با تنظیمات بالا بعد از چند ثانیه سیستم قفل کرد و همچنین چون پاور دست دوم جور نشد تا تست کنم میخوام برم یک پاور 685B green بخرم چون به نظرم صد در صد ایراد از پاوره نظر شما چیه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط tab برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks