گیگابایت 8 مدل 730 داره که بعضی از آنها تا فرکانس بالا 1 گیگاهرتز آورکلاک هستندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط فرزند كعبه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر کارت شما یکی از این کارتهای آورکلاک شده باشد نسبت به مدلهای معمولی مصرف بالاتری داشته و مصرف آن میتواند مادربرد شما را با توضیحات داده شده با مشکل مواجه کند ( ممکنه کارت معادل که میفرمائید آور شده نبوده است )
لطفا مدل دقیق گرافیک کارتتون و کارت معادل که فرمودید را بفرمائید
اگر جعبه کارت در دسترس نیست و باز کردن کیس هم مشکل است لطفا یک اسکرین شات از gpu-z بگیرید و در تاپیک قرار دهید
با نرم افزار msi afterburner به راحتی میتونید فرکانس و ولتاژ گرافیک کارت را تنظیم کنید






پاسخ با نقل قول
Bookmarks