انجام دادم، دیگه الان اصلا کارت گرافیکم رو تشخیص نمیده؟ چجوری پیداش کنم؟
اسلات های مختلف هم امتحانش کردم.
کاربر شهرسختافزار
انجام دادم، دیگه الان اصلا کارت گرافیکم رو تشخیص نمیده؟ چجوری پیداش کنم؟
اسلات های مختلف هم امتحانش کردم.
آخرین ویرایش توسط arthemis در تاریخ 16-03-20 انجام شده است
درایور را باید نصب کنید .منظورتون از تشخیص نمیده یعنی درایور نصب نمیشه ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
ویندوزتون چه نسخه ای هست ؟
کاربر شهرسختافزار
منظورم این بود اصلا دیوایس منیجر کارت گرافیکم رو نمیبینه. چند بار هم درآوردم و زدم داخل اسلات ولی تشخیص نداد که چیز جدیدی روی مادربرد نصب شده.
نهایتا رفتم با سرچ اسمش درایور رو دانلود کردم. تو همین مدت داشت دانلود می شد. الان اومدم ببینم دانلودش تموم شده یا نه، دیدم کامپیوترم خود به خود درست شده ! یعنی دیوایس منیجر شناساییش کرده و درایور خود به خود نصب شده!!! احتمالا ریست هم شده! ولی کرومم مثل قبل هنوز باز بود.
فایلی که داشتم دانلود میکردم زیپ بود از یک سایت ایرانی دانلود میکردم (چون انویدیا ایرانو نداشتم)، یعنی اینجوری نیست که خودش نصب شده باشه باید خودم بازش میکردم.
نمیدونم چی شده ! حالا فعلا صدا و تصویرش خوبه اگه دیدم بازم مشکل داره اطلاع میدم. ممنون
ویندوزم ویندوز 10، 64 بیته
آخرین ویرایش توسط AMD>INTEL در تاریخ 16-03-20 انجام شده است
کارت گرافیک شما احتمالا مشکل داره اگر باز مشکلی مشاهده کردید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arthemis (16-03-20)
کاربر شهرسختافزار
من الان کارهایی که کردم این بود: اسلات رو تغییر دادم و درایور رو همونجوری که شما گفتی پاک کردم. الان اصلا خش خش ندارم ولی در مورد خاموش شدن هنوز زوده نظر بدم. اما اتفاقهای خوب دیگه هم افتاده، مثل اینکه جی پی یوم تو تسک منیجر به سقف میچسبید (وقتی داشتم یه کار سنگین انجام می دادم) الان همون کار رو باز کردم و فقط 19 درصد اشغاله!
من احساس می کنم مال همون درایور بوده، چون من همیشه درایور اپدیت می کردم قبلی ها رو پاک نمیکردم. همیشه هم سعی میکردم آپدیت باشم. هم ویندوزم هم درایورهام آخرین ورژن بود. شاید داخل رجیستریش یه مشکلاتی پیش اومده بود که با اون نرم افزار کاملا پاک شد. حالا باز اگه دیدم مشکلی هست اطلاع میدم اینجا، ممنون از وقتی که گذاشتین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (16-03-20)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب متاسفانه قطع شدن مانیتور هنوز برقراره... :(
سعی کنید با کارت گرافیک دیگری تست کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks