کارت گرافیک شما احتمالا مشکل داره اگر باز مشکلی مشاهده کردید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کارت گرافیک شما احتمالا مشکل داره اگر باز مشکلی مشاهده کردید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
arthemis (16-03-20)
کاربر شهرسختافزار
من الان کارهایی که کردم این بود: اسلات رو تغییر دادم و درایور رو همونجوری که شما گفتی پاک کردم. الان اصلا خش خش ندارم ولی در مورد خاموش شدن هنوز زوده نظر بدم. اما اتفاقهای خوب دیگه هم افتاده، مثل اینکه جی پی یوم تو تسک منیجر به سقف میچسبید (وقتی داشتم یه کار سنگین انجام می دادم) الان همون کار رو باز کردم و فقط 19 درصد اشغاله!
من احساس می کنم مال همون درایور بوده، چون من همیشه درایور اپدیت می کردم قبلی ها رو پاک نمیکردم. همیشه هم سعی میکردم آپدیت باشم. هم ویندوزم هم درایورهام آخرین ورژن بود. شاید داخل رجیستریش یه مشکلاتی پیش اومده بود که با اون نرم افزار کاملا پاک شد. حالا باز اگه دیدم مشکلی هست اطلاع میدم اینجا، ممنون از وقتی که گذاشتین برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
AMD>INTEL (16-03-20)
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
خوب متاسفانه قطع شدن مانیتور هنوز برقراره... :(
سعی کنید با کارت گرافیک دیگری تست کنید .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
خش خش صدا هم امروز برگشت.....شاید دیشب هم بوده توجه نکردم...برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
من با مانتیور دیگه ای تست کردم، درست بود. ممکنه از ورودی اچ دی ام آی باشه؟ یه کم که تکونش میدم تصویر میره .... یا مربوط به خازن و اینهاست؟
من یک کارت صدا یو اس بی هم دارم که به یو اس بی های جلو کیس متصل می کنم. امروز یو اس بی های جلو کیس هم کار نمیکنن...
من احتمال برق رسانی ضعیف می دم. آیا ممکنه مشکل از پاور باشه؟
آخرین ویرایش توسط arthemis در تاریخ 17-03-20 انجام شده است
ببینید خیلی تئوری مطرح میکنید باعث گیج شدن خودتون میشه .تنها راه فهمیدنش تست با قطعه سالمه . به طبع با توجه به اینکه من دسترسی به سیستم شما ندارم میتونم گمانه زنی کنم .متاسفانه شما آدرس غلط میدید و کمکی به حل مشکل نمیکنه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط arthemis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پاورتون چند سال کار کرده و چند وات هست ؟
Hoosha (17-03-20)
کاربر شهرسختافزار
عرض کردم، ترمالتیک 800، از سال 91 دارمش، مفید شش ساله کار کرده.
من سعی می کنم مشکلات موجود رو بگم.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks