پیشنهاد میکنم شما درایور جدید ATI یعنی CL 9.11 رو دانلود کنید و نصب کنید تا از قدرت اصلی کارت باخبر بشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پیشنهاد میکنم شما درایور جدید ATI یعنی CL 9.11 رو دانلود کنید و نصب کنید تا از قدرت اصلی کارت باخبر بشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
koorosh kabir (19-11-09), MicroSystem (19-11-09), Nico Belic (19-11-09), nima_hl (18-11-09)
کاربر شهرسختافزار
آخرین درایورشو از خود سایتش دانلود ونصب کردم. الان رو هوام. فکر کنم واسه بازی گرافیک دیگه از این بهتر نمیشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Labyrinth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همیشه در زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است
Labyrinth (19-11-09), MicroSystem (19-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks