مبارکت باشه،منم اسوس داشتم ،فروختم ،کارت واقعا قوی بود
مبارکت باشه،منم اسوس داشتم ،فروختم ،کارت واقعا قوی بود
Freedom of Speech doesn't mean when there isn't freedom after speech
دوست عزیز این نشانه ای کوچک از تکنولوژی ATI هست که شما امروز شاهد اون هستید و مطمئن باشید از این به بعد رقابت بین nVidia و ATI خیلی سنگین تر میشه که باز هم به نفع کاربران خواهد بود چون مجبور به رو رکدن تکنولوژی های مخفی کرده خود هستند .
koorosh kabir (19-11-09), Nico Belic (19-11-09)
پیشنهاد میکنم شما درایور جدید ATI یعنی CL 9.11 رو دانلود کنید و نصب کنید تا از قدرت اصلی کارت باخبر بشید برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
koorosh kabir (19-11-09), MicroSystem (19-11-09), Nico Belic (19-11-09), nima_hl (18-11-09)
کاربر شهرسختافزار
آخرین درایورشو از خود سایتش دانلود ونصب کردم. الان رو هوام. فکر کنم واسه بازی گرافیک دیگه از این بهتر نمیشه.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Labyrinth برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همیشه در زندگی با خدا بودن بهتر از ناخدا بودن است
Labyrinth (19-11-09), MicroSystem (19-11-09)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks