اگر امکان داره یک نرم افزاری میخوام که بتونم باش مصرف قطعات را در شرایط کاری مختلف بسنجم ؟

با برنامه ی EPU اسوس میشه ولی من با Q6600 که در 100% لود هم بود نتونستم از 60 وات بالا تر مصرف کنم !!!!

برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید