میبخشی امیدجان زحمت میدم
coolermaster B600 بهتره یا Cooler Master GX550 CM Storm Edition؟
کاربر شهرسختافزار
میبخشی امیدجان زحمت میدم
coolermaster B600 بهتره یا Cooler Master GX550 CM Storm Edition؟
خیلی متفاوت نیستنبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehdi_kingmax (09-07-17)
کاربر شهرسختافزار
با اجازه آقا مهدی، جسارتاً این سوال منم هست میشه تو یه تاپیک سری های مختلف پاور های کولر مستر رو کامل توضیح بدید؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
مثل سری B و V و GXStorm و Elite و MasterWatt و Thunder و...
من خودم طبق اطلاعاتی که از گفته های شما تو انجمن به دست آوردم می دونم که Elite سری ضعیف کولر مستر هستش و تو لیون کامپیوتر هم فهمیدم که سری V معمولاً ماژولار یا نیمه ماژولار هستن.
اما می خوام بدونم سایر تفاوت های این سری ها چیه و آیا تفاوتی در کارکرد اصلی یه پاور یعنی برق رسانی هم دارن؟ مثلاً ممکنه یه سری محافظت قوی تر داشته باشه؟
کاربر شهرسختافزار
امید جان این خازنهای ژاپنی در سری B هم هست؟
خازنهای ژاپنی در تمام سازنده ها فقط در پاورهای های اند استفاده میشه . پاورهای این رنج فقط خازن های ورودی ژاپنی هستندبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
DOOM999 (22-07-17), mehdi_kingmax (17-07-17)
کاربر شهرسختافزار
سلام امید جان بین این دو مدل میخوام یکی رو انتخاب کنم
cooler master 650w cm storm
cooler master v650 full modular
به نظرت v650 رو بگیرم یا خرج بیخودیه همون gx 650 رو بگیرم؟اختلافشون 100 تومن هستبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
اگر میخوای بعدها و سالهای بیشتری از پاورت استفاده کنی . بی تردید v650 تهیه کن .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
mehdi_kingmax (22-07-17)
کاربر شهرسختافزار
دوستان gx 650 storm مثل اینکه تو بازار تهران نیست.کسی میدونه از کجا میشه خرید من شهرستان هستم.
قیمت v650 هم 480 تومنه تقریبا. گرون نیس به نظرتون؟
برای v650 هزینه کنی . ضرر نمیکنی . سالها برات کار میکنه بدون مشکلبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط mehdi_kingmax برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
امبد جان یه 10 سالی فکر کنم کار کنه نه؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط AMD>INTEL برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
- - - Updated - - -
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks