مرسی نظرت درباره این چیه
http://persianfee.net/shop/index.php?productID=74
فکر کنم بافرفی زیادی نداشته باشه
در ضمن من هم برای بازی میخام هم برای اورکلاک
کاربر شهرسختافزار
مرسی نظرت درباره این چیه
http://persianfee.net/shop/index.php?productID=74
فکر کنم بافرفی زیادی نداشته باشه
در ضمن من هم برای بازی میخام هم برای اورکلاک
دوست عزیز من همون رم هایی رو که پیشنهاد دادم بیشتر میپسندم و تفاوت قیمت زیادی هم با این مدل نداره پس همون CL7 رو بگیرید بهتره در ضمن فکر نمی کنم با توضیحات جناب kakihot چیزی نا گفته بمونه .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط rezaaghili برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
به نظر من شما که زیاد در اورکلاک حرفه ای نیستید همین حافظه ها کاملاً براتون مناسب باشه چون که به راحتی با AIR Cooling به فرکانس های خوبی میرسند .
سایت اطلاع رسانی و فروشگاه سخت افزار WWW.P30HARDWARE.NET
ارتباط با من 09370309268 - nasiban@yahoo.com - nasiban@gmail.com
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks