اول سامسونگ بعد وسترن و بعد گیگابایتبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط Arshan935 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
تو پست های قدیمی دیدم که آقای AMD>INTEL هم تاکید بر سامسونگ داشتن. حالا هم ایشون هم نگفتن بهترین برند وسترن هست بلکه گفتن با توجه به قیمت و کارایی وسترن توصیه میشه.
حالا یه سوال : با توجه به لپ تاپ بنده evo 750 مناسبه برام یا evo 850 یا evo 860؟






پاسخ با نقل قول
Bookmarks