منظورتون از قابلیت رایت کردن چیه؟
اون 40 ترابایت تقریبا می شه 40 هزار گیگ قابلیت رایت. شما ی به فرض یه ویندوز روی اس اس دی نصب کنی یعنی داری رایت (write) می کنی یا روش می نویسی که اگه فرض کنیم ویندوز 20 گیگ باشه، پس 20 گیگ از اون 40 هزار گیگ رو استفاده کردی. اون سامسونگ حدود 150 هزار گیگ قابلیت رایت شدن داره.

اگه 120 گیگ برات کافیه که حرفی نیست می تونی توی مدل های 120 گیگ بگردی بهترین پیدا کنی اما شما فرض کن می خوای 240 گیگ بگیری باید ببینی تفاوت قیمت این وسترن 240 گیگ با اون سامسونگ 250 گیگ چقدره و چقدر کیفیت سامسونگ فرق داره و ببینی ارزش هزینه کردن داره.

این اس اس دی هم مناسبه

لینک

لینک2