ممنون دوست عزيز ، مدل اولي كه توي بازار نبود.اگه هم باشه با اينترفيس UB3 هست. اگه هاردي USB3 باشه ، رسيور اون رو نميشناسه يا اينطور نيست ؟ اين حرفي هست كه بعضي از فروشنده ها ميگن
راستي اگه ممكنه نظرت رو راجع به ساير هارهاي هاي ديگه كه توي بازار هست هم بگي مثل ترنسند ، اي ديتا ، و توشيبا . البته همه اونا روش نوشتن USB3 سازگار با USB2






پاسخ با نقل قول

Bookmarks