سلام ، قصد خريد يك هارد اكسترنال 500 رو دارم. بيشتر براي ضبط فيلم از ر**ور. اينطورشنيدم كه بعضي از هارد ها با ر**ور مشكل پيدا ميكنن/ چه هاردي رو پيشنهاد مكنيد؟
کاربر شهرسختافزار
سلام ، قصد خريد يك هارد اكسترنال 500 رو دارم. بيشتر براي ضبط فيلم از ر**ور. اينطورشنيدم كه بعضي از هارد ها با ر**ور مشكل پيدا ميكنن/ چه هاردي رو پيشنهاد مكنيد؟
کاربر شهرسختافزار
يعني كسي واقعا نميدونه ؟
کاربر شهرسختافزار
Rezasam1 (20-06-12)
کاربر شهرسختافزار
درود به شما
مدلش IClass k9k9 HD هست
فروشنده بهم گفت كه وسترن ديجيتال بهش نميخوره ولي مطمئن نيستم كه درست بگه
کاربر شهرسختافزار
Ali.77 (20-06-12), mehrdad_ab (20-06-12), Rezasam1 (20-06-12)
کاربر شهرسختافزار
ممنون دوست عزيز ، مدل اولي كه توي بازار نبود.اگه هم باشه با اينترفيس UB3 هست. اگه هاردي USB3 باشه ، رسيور اون رو نميشناسه يا اينطور نيست ؟ اين حرفي هست كه بعضي از فروشنده ها ميگن
راستي اگه ممكنه نظرت رو راجع به ساير هارهاي هاي ديگه كه توي بازار هست هم بگي مثل ترنسند ، اي ديتا ، و توشيبا . البته همه اونا روش نوشتن USB3 سازگار با USB2
کاربر شهرسختافزار
شما دوست عزیز باید از هاردهای که آداپتور دارند استفاده کنی مثل WD My Book Essential Edition درضمن برای اتصال به رسیور از پورت usb2 استفاده کن
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks