corsair و gskill جز بهترین مارکها هستند.
البته من خودم ocz دارم و خیلی هم راضی هستم ولی شما میگی مادربردت با رمهای ocz سازگاری نداره.
corsair و gskill جز بهترین مارکها هستند.
البته من خودم ocz دارم و خیلی هم راضی هستم ولی شما میگی مادربردت با رمهای ocz سازگاری نداره.
O R A C L E (06-10-09)
قیمت 2 تا رم 2گیگ Gskill با باس 800 چنده ؟برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط curtis برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
دارم راه میوفتم !
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks