corsair و gskill جز بهترین مارکها هستند.
البته من خودم ocz دارم و خیلی هم راضی هستم ولی شما میگی مادربردت با رمهای ocz سازگاری نداره.
قیمت 2 تا رم 2گیگ Gskill با باس 800 چنده ؟