وقتی رفتم تو منو هم چین تصویر اومد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
وقتی رفتم تو منو هم چین تصویر اومد.برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط nima_hl برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
پس مادربرد شما (در صورت ساپورت رم ) تا کلاک 1866 ساپورت میکنهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PEYMANSTAR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
البته این کلاک برای کنترلر مموری این سری پردازنده بعید میدونم جواب بده
روی 1:4 تنظیم کن باید رم روی 1600 ست بشه
*MoJtAbA* (20-10-14), AMD>INTEL (20-10-14), mehrdad_ab (20-10-14), momo000000 (20-10-14), PEYMANSTAR (20-10-14)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks