در بایوس به cell menu بروید در FSB/DRAM Ratio میتوانید فرکانس مورد نظر را ست کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط PEYMANSTAR برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
همین الان هم میتونید این گزینه را چک بفرمائید و از وجود ستینگ 1600 در آن اطمینان پیدا کنید
اگر رم فعلیتون خیلی بد نباشه میتونه روی فرکانس 1600 کار کنه ( اگر بعد از ست کردن سیستم تصویر نداد جمپر jbat1 را روی مادربرد پیدا کنید و سیستم را کلیر cmos کنید )






پاسخ با نقل قول
Bookmarks