شات بگذار از محتویات پوشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amiras.aa661 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
شات بگذار از محتویات پوشهبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amiras.aa661 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کاربر شهرسختافزار
برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدبرای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط salpc برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
زمانی که رایتشم کردم میگه یه فایل وجود نداره پس این بازی فروشا که خودشون دانلود میکنن بعد رو dvd رایت میکنند چجوری اگه میشه با برنامه نویسی لطفا بگید ویژال استودیو
روسیستم دارم ممنون
Sent from my GT-I9192 using Tapatalk
MrDaniala
کاربر شهرسختافزار
شما با نرم افزار AMS میتونی به هر نرم افزاری که بخوای اتوران درست کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amiras.aa661 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کافی هست فایلهای بازی رو تو یه پوشه و در روت cd-root اینجا یه پوشه درست میکنی و ستاپ بازی رو به نرم افزار میدی بقیش درست میشه.
SajjadKhati (28-10-16)
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks