شما با نرم افزار AMS میتونی به هر نرم افزاری که بخوای اتوران درست کنی .برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید ارسالی توسط amiras.aa661 برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
کافی هست فایلهای بازی رو تو یه پوشه و در روت cd-root اینجا یه پوشه درست میکنی و ستاپ بازی رو به نرم افزار میدی بقیش درست میشه.






پاسخ با نقل قول

Bookmarks