سلام من يه مشكل با دانلود منيجر دارم... همون طور كه ميدونيد وقتي يه ويديو تو مرورگر در حال پخش يه كادر كوچيك idm بالاي ويديو ظاهر ميشه براي دانلود اون ويديو... حالا مشكل من اينكه وقتي موس رو روي اين كادر ميبرم فايل ويديويي براي دانلود بصورت تيكه تيكه دانلود ميكنه... يعني وقتي موس رو اين كادر ميره مثلا پنج تا گزينه براي دانلود مياد....
در حاليكه قبلا همون ابتدا كه فايل ويديويي پخش ميشد اين كادر ميومد با يك گزينه مثلا ٣٠٠ مگ اماده دانلود






پاسخ با نقل قول

Bookmarks