با سلام
از زمانیکه فایرفاکس به ورژن جدید ارتقا پیدا کرده، افزونه IDM Integration از کار افتاده است و هیچ دکمه ای مبنی بر حذف و disale یا enable همچنین نداره
خواهشمندم در این زمینه راهنمایی کنید، ممنونم