با سلام
از زمانیکه فایرفاکس به ورژن جدید ارتقا پیدا کرده، افزونه IDM Integration از کار افتاده است و هیچ دکمه ای مبنی بر حذف و disale یا enable همچنین نداره
خواهشمندم در این زمینه راهنمایی کنید، ممنونم
کاربر شهرسختافزار
با سلام
از زمانیکه فایرفاکس به ورژن جدید ارتقا پیدا کرده، افزونه IDM Integration از کار افتاده است و هیچ دکمه ای مبنی بر حذف و disale یا enable همچنین نداره
خواهشمندم در این زمینه راهنمایی کنید، ممنونم
1 کاربر در حال مشاهده این موضوع. (0 عضو و 1 میهمان)
Bookmarks