چرا اربیت رو بررسی نمیکنید ؟ میخوای لینک بدم ؟

برید این لینک به نظرم تصمیم گیری راحتر میشه برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید
بعد از مدت ها دوباره اربیت را تست میکنم .

این لینکی که از ویکی پدیا دادی جالب بود .

از نظر پشتیبانی از Protocol ها که فکر نمیکنم FlashGet چیزی از اربیت کمتر داشته باشه به خصوص اینکه کاربردی تر هست eMule مثلا نسبت به RTMP یا مثلا داشتن پشتیبانی از BitTorrent در Flashget .

از نظر امکانات تنها فکر کنم ZIP Preview داره که بنده کاربردش را هنوز متوجه نشدم . در کل نصبش میکنم و یک بررسی دقیق مینویسم . برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید