دیش که فقط Receive داره! (البته اگر منظورت دیش ماهواره باشه و استفادت اینترنت ماهواره ای باشه!)من يه جا هستم كه send و receive با ديش اينترنت هست ، با IDM كار ميكنم ولي ورژن قديميشه.
نه من اینی که گفتی رو تا به حال نشنیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدواقعاً راضي هستم خيلي قدرتمنده . شنيدم خيلي از نرم افزارهاي Download مثل intenrnet accelatore و... تحت پوشش IDM هستند !
اگر منظورت سایت Rapidbaz.Com هست باید بگم اون تا به حال ندیدم با دانلود منجری مشکل داشته باشه فقط بعضی وقت ها ترافیک سایت بالاست و دانلود ازش خیلی سخته برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنیدنکته کنکوری که یادم رفت اول بگم: IDM با سیستم رپیدباز زیاد جور نیست ولی Flashget جوره جوره
بیش تر هدف تاپیک مقایسه امکانات دانلود منجر هاست وگرنه از نظر سرعت دانلود من هیچ فرقی بین مثلا Orbit و IDM و DAP و FDM و Flashget و .... ندیدم برای مشاهده این لینک/عکس می بایست عضو شوید ! برای عضویت اینجا کلیک کنید







پاسخ با نقل قول
Bookmarks